ECO Easy Walk Harness & Leash及黃藍組合狗帶

ECO Easy Walk Harness & Leash
2010年2月18日


時間真係過得好快呀...放埋今日假,明天就要返工喇~~
近排想買狗帶給豬仔替換,
首選是美國大牌Premier-實用、美觀、易控制。
詳可參考台灣網頁:http://www.imeek.com.tw/prc.htm

唔知香港有冇代理呢...我上網找資料..揾到有店出售..不過顔色唔多。
揾到岩色岩款的.又得台灣,美國先有得買。
心頭好--
青bb色的~Easy Walk Harness & Leash






 金色的~~PREMIER MARTINGALE COLLAR  及 金色 Leash 





揾下,揾下...見到美國有間店,中等價,多色又好似幾好喎 。


http://www.faithfulpetproducts.com/CollarsHarnessesLeashes.html

黃藍組合的狗帶顏色。(哈哈 ..頗無聊地說)

我蠻喜歡藍色的狗頸帶。
因為全尼龍製,比較温和的控制又讓豬仔知道行得快時狗帶會較緊的。








留言

這個網誌中的熱門文章

把4R相一開4變2R相

電召客貨車CALL VAN(大嶼山運輸):市區住來各大嶼山禁區運輸服務 (梅窩,大澳,塘福 ,貝澳,石壁etc.)