<大愛>小孩子

<大愛>小孩子(2008年2月25日)

 今日返新工 都幾多野做 好忙呀~~好彩有好多野食~!!

對比之前的工作,主要湊及教小朋友做功課,照顧小朋友好玩得多。
他們都是一班好熱情和幾乖的小孩..

小孩們說~多謝tea姐姐...
我說~~唔洗客氣~只要你地乖就得嫁喇!!
A小孩說~雖然你成日罵我(佢成日偷偷地唔做功課)...但我知你為我好 ...所以我好鐘意TEA姐姐教我做功課..
說完後 便捉住我的手....這刻的感覺真的幾正~~
他們總是乖乖的 會送給我感謝卡 一些字句 和我分享他們最開心的時刻 
小孩子總是表達得 又真 又簡單 又直接  所以特別可愛和令人疼錫~~
他們的確帶給我不少美好回憶  希望佢地個個永遠幸福快樂
而我家的小孩子 豬仔 近日有個小公仔,,,他近日常常擔著玩~~哈哈



留言

這個網誌中的熱門文章

把4R相一開4變2R相

電召客貨車CALL VAN(大嶼山運輸):市區住來各大嶼山禁區運輸服務 (梅窩,大澳,塘福 ,貝澳,石壁etc.)