Black Dog Head Halter。狗帶(實用推薦)


Black Dog Head Halter。狗帶(實用推薦)2009年12月3日)






今次介紹好用狗帶.Head Halter。

”Head Halter”係冇咁型男,但果然唔洗力拖..
 可以乖乖咁行...真係太好喇。
可以改變頭部方向,令他盡量移向我。
配合自己的腳步。
 

不枉由澳洲訂購Black Dog Head Halter..後來知道原來香港都有得訂
見佢咁定,回程時由胸帶拖,佢都冇搶繩 太好啦~~




用了Black Dog Head Halter數月後,真的令我愛上這條狗帶。

Black Dog Head Halter輕易呈L型,只需調較合適的長度就不會容易向上整到眼部或容易拉歪了。

1.)搶繩豬仔,學習了在我身旁不再盲目鬥力,雖不稱上平排散步,但散步輕鬆很多。

 2.)豬仔一拖繩見狗就會好激動,以前一定要死拉住豬仔。弄到我手又紅他頸又紅。
現在可以令他頭部轉到我身旁,不用死拉!!讚!讚!讚!程度大有改善啦!
用少少力量就能控制了他,又不會傷害他







留言

這個網誌中的熱門文章

把4R相一開4變2R相

電召客貨車CALL VAN(大嶼山運輸):市區住來各大嶼山禁區運輸服務 (梅窩,大澳,塘福 ,貝澳,石壁etc.)