《六個小鬼》

《六個小鬼》(2009年9月21日)


首先講下豬仔先啦~~佢個細膽狗狗,,,每晚都會入房同我一齊訓覺覺...

哈哈 成塊黏身膠布咁...屋企行為良好~話頭醒尾..絶不麻煩搞破壞!!

但散步又係另一隻狗..間唔中衝衝下.仲有吠/惡狗tim.

因為細膽所以惡!真係要改善下啦!放膽d啦仔!..佢都係黏身下..想賣甩佢都唔易

(佢行二十步左右就要望下我係唔係度...一係就唔郁坐/企/訓在我身旁)
 








黑妹頭,又肥左啦...中氣十足....嗲人精
  

一日玩到黑都唔累...餵食狗一隻~~

散步最叻係佢...唔搶繩嫁~~不過一出街就好似聽唔到你講野..

佢的黑毛毛又係好厚,,,飄毛樂園大製造者!!

夏天最少要把風扇,之後佢會訓定定唔郁..冬天就要同佢著衫保暖~~~

由沙灘拎佢返黎養都有1年時間,佢現在習慣哂我地的生活模式~~






呀bobo啦..豬仔個呀親妹...

佢現在反而大膽個哥哥..唔驚陌生人陌生狗,,仲好熱情~~

不過佢就好瘦.食來食去都唔肥.成舊排骨..一時就好好胃口,一時就絕食..真係搞佢唔掂呀...快d肥番少少啦!!





三個白厭星 好合拍嫁..三隻行動一致...三個都係嗲豬~~~~

最愛口水大戰~~~哈哈哈~~~一齊吠,一齊入房,一齊曬太陽,一齊飲水...

最愛活動係入房涼泠氣~~~因為佢地好厚毛嫁~~成日甩來甩去都有好多毛毛...

飄毛毛樂園大大者..最糟的事...佢地係呷醋三人組...一見豬仔,黑妹,bobo就黑哂臉要分開房訓覺散步





俾人罵~~六隻絶蕉一致---搖尾,反肚,扮無知,扮可憐,耳仔向後,眼神楚楚可憐的!!

(令人真的又愛又恨....haha)不過點都好啦!!你地六個健康快樂成長就ok啦!!






留言

這個網誌中的熱門文章

把4R相一開4變2R相

電召客貨車CALL VAN(大嶼山運輸):市區住來各大嶼山禁區運輸服務 (梅窩,大澳,塘福 ,貝澳,石壁etc.)