豬仔的一家

wow...wow..wow
好耐冇見大家
皆因豬仔的一家有成員報到
忙到電腦都唔想開

豬仔:"媽媽哩排大忙人,連我都唔得閒埋一份"
豬仔:"我食野有叻豬等媽媽搞完妹妹先,做個好哥哥"




豬仔"等我左穿右插下,等媽媽睇到我,如果唔係,冇人留意到我"



豬仔:"經過一番行來行去,食左D風後,媽媽見我好寶寶,
有獎品AR,大大舊,慢慢食"

陽光。。微風,如果多埋個美女狗狗相伴就好

晚上回家,睇妹妹時間,



留言

這個網誌中的熱門文章

把4R相一開4變2R相

電召客貨車CALL VAN(大嶼山運輸):市區住來各大嶼山禁區運輸服務 (梅窩,大澳,塘福 ,貝澳,石壁etc.)